"elevél"

Címkék

Hozzászólások

  • lackó: @zoli: most csak annyit reagálnék, hogy köszönöm, tegnap Attilával kolbászt töltöttünk, úgyhogy tö... (2011.02.13. 13:31) Kékfrankosok, szépen, sorban
  • sirdavegd: Ó az a 2007-es Olaszrizling... És már elfogyott az utolsó is :( .... :D A lovas bort furcsállom,... (2010.11.21. 21:28) Hárman a Hegyről
  • AG 2.0: nocsak. hol? mikortól? miért? (2010.08.23. 14:54) Félig-meddig pá
  • lackó: @Muslica: köszönöm az észrevételeket, valóban elsiettem a fordítást, a helyes megfogalmazás az, ho... (2010.08.14. 21:12) Északi kitekintés
  • lackó: @zoli: igen, az infó helyes, már az egyik fiú is beszállt a borászatba (Béla bácsi sokáig keserget... (2010.08.11. 09:09) A címke halála

Félig-meddig pá

2010.08.21. 09:25 lackó

Az élet, a szerencse, vagy nem is tudom, minek nevezzem úgy hozta, hogy egy ideje beléptem hivatásszerűen is a "másik oldalra", avagy lassan a kritikák tárgyát fogom szolgáltatni -és remélhetőleg ezzel örömet okozva- a bort szeretőknek. Remélem, az eltelt majdnem másfél év alatt sikerült hasznára lennem az emberiségnek, ha nem, az sem baj, én élveztem. Nem állítom, hogy nem fogok néha jelentkezni, azonban inkább a borászattal kapcsolatos élményekről, történésekről fogok szólni és én ennek örülök. Bort inni, kóstolni fogok ezután is, mert az nagyon jó. Örültem és köszönöm azoknak, akik olvastak. Azért el nem tűnök, félre bánat, félre bú!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szegedikadarka.blog.hu/api/trackback/id/tr862236636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása