"elevél"

Címkék

Hozzászólások

  • lackó: @zoli: most csak annyit reagálnék, hogy köszönöm, tegnap Attilával kolbászt töltöttünk, úgyhogy tö... (2011.02.13. 13:31) Kékfrankosok, szépen, sorban
  • sirdavegd: Ó az a 2007-es Olaszrizling... És már elfogyott az utolsó is :( .... :D A lovas bort furcsállom,... (2010.11.21. 21:28) Hárman a Hegyről
  • AG 2.0: nocsak. hol? mikortól? miért? (2010.08.23. 14:54) Félig-meddig pá
  • lackó: @Muslica: köszönöm az észrevételeket, valóban elsiettem a fordítást, a helyes megfogalmazás az, ho... (2010.08.14. 21:12) Északi kitekintés
  • lackó: @zoli: igen, az infó helyes, már az egyik fiú is beszállt a borászatba (Béla bácsi sokáig keserget... (2010.08.11. 09:09) A címke halála

Index anyánk és a fröccs

2010.07.09. 13:18 lackó

Nagy nyári melegben rajongok a fröccsért, de leginkább a saját szám íze szerint én szeretném csinálni, azonban az kétségtelen, van egy nagy luk a borpiacon. Az indexen jelent meg a mai napon az alábbi írás:

index.hu/gazdasag/magyar/2010/07/09/froccs/ 

És az olvasó hogy szereti? Én nagyon.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szegedikadarka.blog.hu/api/trackback/id/tr222140837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BZoltan · http://www.juhfark.hu 2010.07.19. 17:05:03

Némileg groteszknek tartom a gondolatot, hogy a mesterséges módon feljavított és sűrített mustból először vacak lőrét pancsolna egy szeszipari gyár amit utána vízzel felhígítva fröccsként árulna.

lackó 2010.07.23. 12:12:38

@BZoltan: és ha nem a gyárról beszélünk? :)

Amúgy fröccsben én is a frissen, helyben készített, Márai-vonalat képviselem, de az ötletet is megértem és jónak tartom.

BZoltan · http://www.juhfark.hu 2010.07.27. 08:15:31

@lackó: Én meg úgy gondolom, hogy mögé látok a szándéknak :)
Valamiért úgy érzem, hogy a Vargáék nem úgy csinálnák a fröccsöt, hogy előszőr bort készítenek és hozzátolják a fröccsöt, hanem valahogy úgy, hogy csinálnak egy 9-10vv%-os vékony lőrét (azt is pancsolva) majd azt felhígítanák vízzel fröccs töménységűre és végül abba széndioxidot nyomatnának.

Vagyis komoly megtakarítást könyvelhetnének el, hiszen egy csomó sűrítési munkát megúsznának azzal, hogy olyan hígan adhatnák el a lőrét amilyen hígan az elkészül.

Én azért maradok a saját keverésű fröccsnél :)

lackó 2010.07.27. 23:22:14

@BZoltan: Zoli, itthon vagy már?

BZoltan · http://www.juhfark.hu 2010.07.29. 08:14:40

@lackó: én mindig itthon vagyok, csak az nem mindig ugyanaz a hely ahol mások vannak :)
Személyes IRL adatokat többek között biztonsági okokból nem publikálok a neten.
süti beállítások módosítása